پذیرایی از 75 زائر پاکستانی و افغانستانی در مواکب خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور گفت: در راستای برپایی مواکب در خراسان جنوبی از 50 زائر افغانستانی، 25 زائر پاکستانی و 570 زائر ایرانی اعزامی به مشهد مقدس پذیرایی شده است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر زائران پاکستانی و هندی و افغانستانی قرار دارد مواکب و میقات هایی برای پذیرایی از این زائران حسینی برپا شده است.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی پنج موکب جهت پذیرایی از زائران پاکستانی و افغانستانی و هندی برپا شده است و در این مواکب به بحث پذیرایی و اسکان از این زائران پرداخته می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: این مواکب را در مسجد جامع قدیم شهر خضری دشت بیاض، امامزاده زید قاین، امامزادگان باقریه بیرجند و امامزاده سیدعلی نهبندان و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برپا کرده ایم.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه بیان کرد:  در راستای برپایی مواکب در خراسان جنوبی از 50 زائر افغانستانی، 25 زائر پاکستانی و 570 زائر ایرانی مشرف به مشهد مقدس پذیرایی شده است.

وی در پایان عنوان داشت: مردم جهت کمک به این مواکب جهت پذیرایی از زائران پاکستانی می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997871704079 به نام اربعین حسینی خراسان جنوبی واریز کنند.

کد خبر 1723702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha