آماده همکاری در جهت رشد و ارتقای فرهنگ هستیم

میثم امیری با بیان اینکه بخش مرکزی به لحاظ جمعیت و وسعت از بیش از پنج شهرستان استان بزرگ تر است، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود، آداب، رسوم و فرهنگ مردم، آماده هرگونه همکاری در جهت رشد و ارتقای فرهنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بخشدار مرکزی و دهیاران جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

میثم امیری در این نشست، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع)، گفت: مقام معظم رهبری در سفر به جیرفت یکی از موضوعاتی که مطرح کردند، فرهنگ بود که باید به طور ویژه به آن توجه کرد.

بخشدار مرکزی جیرفت ابراز کرد: متاسفانه امروز دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ملت ما به ویژه نسل نوجوان و جوان را هدف قرار داده تا با تبلیغات سوء آنها را از اسلام، نظام و انقلاب دور کنند باید برای خنثی کردن این توطئه طرح و برنامه داشت.

وی با اشاره به این که هر جا کارها مردمی شد ما شاهد موفقیت هستیم، اظهار کرد: رویکرد دولت، مردمی کردن کارها است و پیاده روی اربعین نمونه بارزی از یک حرکت مردمی می باشد و امسال با حضور ۲۰ میلیون زائر برگزار شد.

امیری به تمدن جیرفت اشاره کرد و گفت: بخش مرکزی به لحاظ جمعیت و وسعت از بیش از پنج شهرستان استان بزرگ تر است و با توجه به پتانسیل های موجود، آداب، رسوم و فرهنگ مردم، آماده هرگونه همکاری در جهت رشد و ارتقای فرهنگ هستیم.

کد خبر 1723753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha