دهیاران و شوراهای اسلامی در شناسایی ظرفیت های فرهنگی هنری روستاها به ما کمک کنند

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: قطعا در روستاها ظرفیت های فرهنگی و هنری وجود دارد که ناشناخته مانده اند و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می توانند در راستای شناسایی این ظرفیت ها به ما کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در دیدار با بخشدار مرکزی جیرفت و دهیاران، ضمن تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع)، گفت: توسعه فرهنگی نیازمند وفاق، همدلی و همراهی همه نهادها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری را مقوله فرهنگ برشمرد و افزود: ایشان بارها و بارها نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار داده اند و ما اولویت ها را عمل به منویات مقام معظم رهبری قرار می دهیم.

وی ابراز کرد: دشمن یک جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده است و همه ما مسئولین وظیفه سنگینی در مواجه با این جنگ داریم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه به دنبال اجرای عدالت فرهنگی هستیم، ابراز کرد: به همین منظور درصدد تمرکز زدایی اجرای برنامه های فرهنگی هنری از سطح شهرها به روستاها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به کارکردهای مسجد، خاطرنشان کرد: مساجد ظرفیت خوبی برای شناسایی و رفع مشکلات هستند و باید برای رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی مساجد را محور قرار داد و از این ظرفیت استفاده کرد.

وی اظهار کرد: قطعا در روستاها ظرفیت های فرهنگی و هنری وجود دارد که ناشناخته مانده اند و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می توانند در راستای شناسایی این ظرفیت ها به ما کمک کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: ما این آمادگی را داریم در بحث آموزش سبک زندگی اسلامی و همچنین جوانی جمعیت با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها همکاری کنیم.

کد خبر 1723754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha