با خدمت به مردم، اعتماد آنها را نسبت به نظام و انقلاب بیشتر کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه که دستگاه قضایی در جامعه اسلامی فعالیت دارد، می طلبد که با خدمت به مردم، اعتماد آنها را نسبت به نظام و انقلاب بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان ضمن تقدیر تشکر از فعالیت‌های دستگاه قضا در استان در راستای کاهش پرونده‌های قضایی، اظهار کرد: مردم استان به مسئولان اعتماد خاصی دارند و احساس بیگانگی با مسئولان نمی‌کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: در گذشته که دستگاه قضایی وجود نداشت برخی از مسائل و مشکلات در این استان با وساطت و ریش سفیدی بزرگان به سرانجام می‌رسید.


وی تاکید کرد: امروزه که دستگاه قضایی در جامعه اسلامی فعالیت دارد، می طلبد که با خدمت به مردم، اعتماد آنها را نسبت به نظام انقلاب بیشتر کنیم.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه بویراحمد نیز در این نشست، گفت: خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان که توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج ایراد می‌شود کامل، فراگیر و اخلاقی است.


«محبوب افراسیابی» افزود: این موضوع نشان دهنده قدرت نفوذی است که خداوند به بندگان خود عنایت فرموده است.


وی توجه به رفاه و معیشت همکاران خود در دادگستری استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش می‌کنیم در راستای کاهش پرونده‌های وارده به دادگستری نیز اقدام‌های لازم صورت گیرد.


«سید علی ملک حسینی» دادستان مرکز استان نیز گفت: با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ پرونده از پرونده‌های وارده به محاکم قضایی کمتر شده و با تدبیر رئیس کل و پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد کاهش پرونده‌ها نیز خواهیم بود.

کد خبر 1723767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha