قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری جنوب کرمان مزین به نام شهید آوینی شد

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: قرارگاه راهبردی فرهنگ و هنر جنوب کرمان به نام شهید آوینی مزین شده و از این پس فعالیت های خود را تحت عنوان قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری شهید آوینی دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی و هم افزایی قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی، گفت: شهید آوینی شهید اهل اندیشه و قلم بود و با فرهنگ و هنر انس داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: شهید آوینی سلاح هنر را به دست گرفت تا هنر متعهد و انقلابی را نشان دهد.  

وی خاطرنشان کرد: این شهید توانست با زبان هنر انقلابی به تبیین سیره و سبک زندگی شهدای دفاع مقدس بپردازد.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی با ابزار رسانه به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و تحریف واقعیت ها است و امروز ما در مقابله با این جنگ به شهید آوینی ها نیاز داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شهید آوینی را بهترین الگو برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دانست و ابراز کرد: آنها باید با تاسی از سیره شهید آوینی و با استفاده از ابزار هنر و رسانه به تبیین حقایق بپردازند.

وی ابراز کرد: قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری شهید آوینی با جریان سازی و پرورش نیروهای متعهد انقلابی، تولیدات فاخر فرهنگی و هنری را دنبال می کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در همین راستا قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری جنوب کرمان به نام شهید آوینی مزین شده و از این پس فعالیت های خود را تحت عنوان قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری شهید آوینی دنبال خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: فعالیت های قرارگاه راهبردی فرهنگی هنری شهید آوینی باید در حوزه هنرهای نمایشی، سرود، موسیقی، فیلم، مستند، رسانه، فضای مجازی و همچنین تربیت فعالان فرهنگی تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: ما هم در حد توان در کنار شما خواهیم بود و از برنامه های تان حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 1723781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha