جمع آوری کمک های مردمی در بیش از ۲ هزار پایگاه جشن عاطفه ها

مومنی ضمن تبریک فرا رسیدن جشن عاطفه ها، گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ پایگاه جمع آوری مشارکت مردمی میزبان خیران استان مرکزی در جشن عاطفه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مجید مومنی، با اشاره فه فرا رسیدن ایام سال تحصیلی جدید و جشن عاطفه ها، به مشارکت گسترده مردم استان مرکزی در این جشن اشاره کرد و گفت: هر ساله شاهد حضور و مشارکت گسترده از سوی مردم مومن، فهیم و نوعدوست استان مرکزی هستیم که امید است این کمک ها امسال بیش از گذشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۵۰ پایگاه ثابت آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند، افزود: این پایگاه ها در مساجد، مدارس، مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد استان و پایگاه‌های بسیج جهت جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان کم بضاعت مستقر هستند.

وی با بیان اینکه مردم نیک‌اندیش استان، می‌توانند کمک‌های خود را به این پایگاه ها تحویل دهند، ادامه داد: کمک های مردمی بلافاصله به دست دانش آموزان خواهد رسید تا آنان نیز سال تحصیلی جدید را با آرامش خاطر آغاز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی ۲۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود این کمک ها امسال به ۲۵ میلیارد افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: مردم خیر این استان می‌توانند برای مشارکت در این کار خداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۳۴۷۸ واریز کنند.

مومنی در ادامه با اشاره به پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان، نیز بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز و ۷۴۵ دانشجو زیر پوشش خدمات این نهاد حمایتی هستند، که سال گذشته۷۰۰ هزار تومان به طور میانگین برای هر دانش‌آموز، کمک هزینه تحصیلی جمع‌آوری شد.

وی همچنین به تلاش های امداد در راستای رفع مشکلات پیش روی تحصیل دانش آموزان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۵۹ دانش‌آموز به علت مشکلات اقتصادی ترک تحصیل داشتند که با پیگیری مجموعه کمیته امداد استان همه دانش‌آموزان به غیر از سه نفر به تحصیل بازگشتند.

کد خبر 1723802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha