مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانور بازگشایی مدارس برای آمادگی بیشتر برای بازگشایی مدارس در مهرماه  در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد جمالی آرند» امروز (۲۰ شهریور ماه) پس از بازدید از مانور بازگشایی مدارس شهر یاسوج گفت: از اهداف اجرای مانور بازگشایی مدارس در مدارس ساماندهی به موقع نیروی انسانی، آماده‌سازی فضاهای آموزشی، شاداب سازی و فراهم کردن تجهیزات موردنیاز جهت امر تدریس در مدارس است.


وی گفت: پیش بینی شود بیش از 170 هزار دانش آموز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اول مهرماه روانه کلاس های درس شوند که حدود 17 هزار نفر آنان کلاس اولی هستند.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری مدیران و عوامل اجرایی مدارس و همکاری  اولیاء، دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در اول مهرماه در کلاس های درس، حضوری باشکوه، با انگیزه و شاد داشته باشند.


جمالی گفت: تقویت و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و کم برخوردار از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 1723830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha