عملیات دریا نوردی ناوگروه ۸۶ پیام آورصلح و آرامش در سطح جهانی است 

دریادار لشنی گفت: عملیات دریا نوردی ناوگروه ۸۶ که  با هدف طی نمودن  یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود تمامی هماهنگی ها ،برنامه ریزی ها ، سازماندهی ها و پیش بینی های جوی و اقیانوسی و امکانات بکار گیری شده از جمله ناو شکن دنا در آن کاملا ایرانی و بومی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، نشست مدیران سیاسی نیروهای مسلح استان گیلان در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم( علیه السلام )نداجا رشت برگزارشد. 
در این نشست امیر دریادار منصور لشنی _فرمانده‌ مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت_  در خصوص عملیات دریا نوردی ناوگروه ۸۶، گفت: این عملیات که  با هدف طی نمودن  یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود ، تمامی هماهنگی ها ،برنامه ریزی ها ، سازماندهی ها و پیش بینی های جوی و اقیانوسی و امکانات بکار گیری شده از جمله ناو شکن دنا در آن کاملا ایرانی و بومی بود.

 عملیات دریا نوردی ناوگروه ۸۶ پیام آورصلح و آرامش در سطح جهانی است 

فرمانده‌ مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با تاکید بر اینکه علیرغم غیر ممکن و دشوار بودن این ماموریت با همت دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت و اقتدار  انجام شد، تصریح کرد: این ناو گروه سرانجام بعد از گذشت ۸ ماه در بندر عباس پهلو گرفت . 
دریادار لشنی تصریح کرد: همت و تلاش این دلاور مردان پیام آورصلح و آرامش در سطح جهانی در سایه اقتدار و تکیه بر بصیرت اسلامی وانقلابی است.
وی ادامه داد: تنها توجیه کننده آن تبعیت از مکتبی است که بنیان آن بر مبنای شهادت وایثار است و انعکاس تمامی زوایای آن نیازمند جهاد تبیین و روایتگری در راستای فرامین  مقام معظم رهبری است.
کد خبر 1723893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha