توضیحات فرمانده نیروی دریایی سپاه در مورد سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور فرمانده نیروی دریای سپاه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: در این جلسه سردار تنگسیری توضیحاتی در مورد سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس ارائه کرد.

ابوالفضل عمویی در جمع خبرنگاران با اشاره عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: جلسه امروزکمیسیون امنیت ملی با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور سردار علیرضا تنگسیری،  ومعاونان اش برگزار شد . 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار گرد: در این جلسه، سردار تنگسیری با ارائه دستاوردهای نیروی دریایی در ارتقای ۴ حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات در شناورها، از حمل راکت انداز به حمل موشکانداز، افزایش تاب آوری شناورها و همچنین بهره مندی از تجهیزات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در هدایت پذیری شناورها تاکیدکرد: در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است. 

وی‌ ادامه داد: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم پایه است، به سیاست مسکونی سازی جزایر  ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.

عمویی خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی از خدمات و دستاوردهای نیروی دریایی تقدیر و تشکرکردند.

کد خبر 1723903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha