۴۲ هزار دانش آموز نیازمند حمایت اصفهانی ها

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: ۴۲ هزار دانش آموز این استان‌نیازمند حمایت خیرین برای آغاز فصل مدارس هستند.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به خدمات کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان اظهارداشت: ۴۲ هزار دانش آموز یتیم، خانواده نیازمند و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند که برای تحصیل به حمایت مالی نیاز دارند.

مدیرکل کمیته استان اصفهان افزود: علاوه بر این تعداد دانش آموز، سه هزار دانشجو تحت پوشش کمیته هستند که حمایت از آنان و تامین نیاز مالی آنان لازم است.

وی با بیان‌ اینکه در تامین هزینه شهریه دانش آموزان و دانشجویان مراکز علمی و آموزشی همکاری می کنند، تصریح کرد: لوازم التحریر و لباس فرم‌ آنان باید تهیه و آماده مدرسه بشوند.

زارع ادامه داد: جشن و شور عاطفه ها برای جمع آوری کمک های مردمی از ۳۰ شهریور در سطح شهر، مدارس و مراکز عمومی به مدت یک هفته اجرا می شود.

وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری کار جمع آوری کمک های مردمی را آغاز کرده اند و در حال تهیه لوازم‌التحریر هستند و تلاش همه برای آماده سازی مایحتاج تااول مهر هس

مدیرکل کمیته استان اصفهان با اشاره به جمع آوری 42 میلیارد ریال کمک جمع آوری در حال توزیع بین این گروه سنی است که پیش بینی می شود این اقدام تا پیش از بازگشایی مدارس به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه از کمک های موسسات و شرکت های صنعتی و همچنین از درآمدهای زکات برای این کار استفاده کرده ایم، یادآورشد: خیرین و حامیان نیز در این خصوص همراه شده اند و کمک های آنان برای رفع نیاز دانش آموزان و دانشجویان بکار گرفته خواهد شد.

زارع اضافه کرد: این دانش آموزان به کمک های بیشتری نیاز دارند که در جشن عاطفه با مشارکت مردمی مابقی نیاز تامین خواهد شد.

کد خبر 1723908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha