اشتغال جوانان مازندران مورد توجه دولت باشد

آیت الله معلمی با بیان اینکه نگران بیکارری نسل جوان مازندران هستیم، گفت: فرصت اشتغال با توجه ویژه به محیط زیست این خطه از شمال کشور مورد توجه رئیس دولت سیزدهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله علی معلمی-نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر کشور که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات کشاورزان و باغداران استان خطاب به وزیر کشور خواستار حمایت جدی از محصولات کشاورزی و باغی مازندران شد و اظهار کرد: توازن بین هزینه و قیمت تمام شده باید مورد توجه باشد.

وی به مشکل اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به بهانه اینکه مازندران قطب کشاورزی است از ایجاد صنایع مادر و سنگین در این خطه از شمال کشور جلوگیری بعمل آمده که باید بیشتر برای اشتغال فرزندان مازندرانی تلاش شود.

آیت الله معلمی از انتقال آب دریای خزر به سمنان به عنوان یک عمل نادرست که کشاورزی مازندران را متضرر می کند یاد کرد و افزود: مخالفت با احداث پتروشیمی در شرق مازندران به بهانه حفظ محیط زیست نیز سزاوار مردم استان نیست.

وی با بیان اینکه نگران بیکارری نسل جوان مازندران هستیم، گفت: فرصت اشتغال با توجه ویژه به محیط زیست مازندران مورد توجه رئیس دولت سیزدهم باشد.

کد خبر 1724011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha