خبرسازی دروغ شگرد دشمنان در جنگ رسانه ای است/ فروپاشی خانواده و ایجاد نا امنی فکری پشت صحنه بی حجابی

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه جوانان هدف جنگ رسانه ای دشمن هستند، ابراز کرد: دشمنان در جنگ رسانه ای از شگرد خبرسازی دروغ استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یادواره شهدای شهرستان های رودبار جنوب و جازموریان در مصلی شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی در این یادواره با بیان اینکه شهید زنده تر از ماست، گفت: مقام معظم رهبری فرمود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست در این مجالس است که فرهنگ شهادت تبیین می شود.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: با وجود گذشت ۱۳۸۵ سال از شهادت امام حسین (ع) و علی رغم تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن عزای حسینی اما به کوری چشم دشمنان عزاداری ها با شکوه تر برگزار شد.

وی افزود: نبی اکرم (ص) فرمود؛ شهادت امام حسین (ع) چنان حرارتی در دلها ایجاد می کند که خنک شدنی نیست و قرآن کریم می فرماید؛ دشمنان خدا می خواهند این نور را خاموش کنند این نور خاموش شدنی نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ۶ جنگ را بر علیه انقلاب راه انداخته، اظهار کرد: جنگ نظامی اولین جنگی بود که آغاز کردند این جنگ ۸ ساله تنها جنگ با صدام نبود بلکه جنگ با دنیای استکبار بود.

وی ادامه داد: همین ۵ + ۱ کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکا و انگلیس به صدام سلاح می دادند و بمب بر سر مردم ما می ریختند و در موضوع هسته ای نیز با ما جنگیدند و همچنان با ما در جنگ هستند.

انقلاب اسلامی در شعاع نهضت حسینی

آیت الله خاتمی بیان کرد: آنها با راه اندازی جنگ نظامی می خواستند این چراغ را خاموش کنند اما به فضل خدا چون انقلاب اسلامی در شعاع نهضت حسینی بود این چراغ روشن ماند.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: جنگ رسانه ای را دومین جنگ دشمن بر علیه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی با دروغ پراکنی به دنبال تاثیرگذاری بر افکار و ذهن ها است.

وی اضافه کرد: هیچ خبری از جمعیت ۲۰ میلیون نفری زائرین در پیاده روی اربعین حسینی توسط رسانه هایی مثل بی بی سی فارسی و اینترنشنال انگلیسی سعودی منتشر نشد اما مرگ فردی که به طور طبیعی مرده را با خبرسازی دروغ، کشته جلوه دادند و هزاران خبر دروغ در این باره تولید و منتشر کردند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جوانان هدف جنگ رسانه ای دشمن هستند، ابراز کرد: دشمنان در جنگ رسانه ای از شگرد خبرسازی دروغ استفاده می کنند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: در مقابل اخباری که دشمنان درباره نظام اسلامی می گویند باید اصل را بر دروغ بودن گذاشت زیرا آنها خیرخواه انقلاب نیستند و به دنبال نابودی می باشند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه ای را هوشیاری و بصیرت مردم خنثی کرده و خنثی هم خواهد کرد.

دشمنان در جنگ شناختی سعی می کنند القای دروغ را جا بیندازند

آیت الله خاتمی عنوان کرد: سومین جنگ دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی، جنگ شناختی است در این جنگ دشمنان سعی می کنند القای دروغ را جا بیندازند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: یکی از دروغ های دشمنان در جنگ شناختی این است که کشور را بی حجابی گرفته در حالی که آمارهای تحقیقی نشان می دهند ۸۰ درصد افراد حجاب را جزء دین بشمار می آورند و اطاعت حکم خدا را لازم می دانند و تنها ۶ درصد به بی حجاب روی آورده اند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از این دروغ ها این است که روحانیت از چشم مردم افتاده است و همان القائات پهلوی را تکرار می کنند اما مردم روحانیت خدوم را دوست دارند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: جنگ شناختی مسئله ای است که باید مواظب باشیم تا دشمنان کلاه سر ما نگذارند و به فضل خداوند در کشور ما حجاب حرف اول را می زند و خواهد زد.

عضو فقهای شورای نگهبان جنگ اقتصادی را چهارمین جنگ دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: گرانی وجود دارد و رییس جمهوری درد و رنج شما مردم را میداند و تلاش شبانه روزی می کند تا مشکلات معیشتی را حل کند.

بی حجابی جلوه ای از جنگ فرهنگی

وی ابراز کرد: جنگ فرهنگی پنجمین جنگ دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی است و بی حجابی از جلوه های این جنگ می باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بی حجابی را در کشور ما دو کس به وجود آوردند، عنوان کرد: یکی رییس فرقه ضاله بهائیت که بیش از ۱۰۰ سال قبل با بی عفتی مردم را به بی حجابی دعوت می کرد و دوم رضاخان قلدر که در سال ۱۳۱۴ بر سر مسئله حجاب، مردم متحصن در مسجد گوهر شاد را به‌ گلوله بست.

امام جمعه موقت تهران کلمه حجاب اجباری را یک کلمه انگلیسی و بیگانه دانست و گفت: در هیچ کجای دنیا به قانون اجبار گفته نمی شود و حتی در کشورهای اروپایی که آرمان و آرزوی اغتشاشگران است قانون را اجبار نمی دانند.

وی تصریح کرد: حجاب حکم خدا است و ۱۰ آیه از قرآن کریم درباره حجاب است و مراجع ما می گویند وجوب حجاب از بدیهیات می باشد و حکم آن همچون نماز و روزه است.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: فرد بی حجاب فکر می کند روشنفکر است اما در حالی که مرتجع ترین فرد جامعه می باشد.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه بی حجاب حال و هوای طاغوت را در سر دارد، ابراز کرد: اگر بی حجابی ارزش بود در زمان شاه هم بی حجابی وجود داشت پس مردمی که مرگ بر شاه گفتند به نوعی مرگ بر بی حجابی گفتند.

وی اظهار کرد: پشت صحنه بی حجابی فروپاشی خانواده و ایجاد نا امنی فکری است و افراد بی حجاب با حضور در مجالس امام حسین (ع) به دنبال عادی سازی بی حجابی بودند اما بی حجابی گناه است و گناه هرگز عادی نمی شود.

دشمنان به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند

آیت الله خاتمی ششمین جنگ دشمن بر علیه انقلاب اسلامی را جنگ سیاسی برشمرد و ابراز کرد: این یک جنگ خطرناک است و امروز مقام معظم رهبری در سخنرانی مطلب جدیدی فرمودند که گروهی در آمریکا مأمور شدند تا بر بحران های ایران بدمند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان در جنگ سیاسی به دنبال راه اندازی جنگ فرقه ای هستند اما کور خوانده اند، سالیان سال است که در کشور ما شیعه و سنی همچون دو برادر در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته این واقعیت را امامان به یاد دادند که همزیستی مسالمت آمیز داشته باشید و بروید در مساجد اهل سنت نماز بخوانید و در تشیع جنازه شان شرکت کنید اما دشمنان برای از بین بردن این همزیستی مسالمت آمیز با هزینه کردن به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه غرب به زن به چشم یک ابزار نگاه می کند، تصریح کرد: دشمنان در قضیه جنسیت می خواهند چنین وانمود کنند که طرفدار زن هستند و شعار زن، زندگی، آزادی را سر می دهند و این در حالی است که در اروپا زن را یک ابزار می دانند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه اسلام به زن شخصیت داده، خاطرنشان کرد: اسلام می گوید؛ شخصیت زن همچون گوهر است و زن باید گوهر وجود خود را حفظ کند اما در فرهنگ غرب چنین نیست.

مسئولان تند و تند صلاحیت ها را تایید نکنند

وی یکی از مصادیق جنگ سیاسی را جنگ در انتخابات دانست و گفت: انتخابات تفحه خدا به ملت ما است و دولت های طاغوت مردم را آدم حساب نمی کردند و خودشان تصمیم گیرنده بودند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: ۴۴ سال است شما ملت ایران صاحبخانه ها به خانه تان برگشتید، ۱۳ بار رییس جمهور، ۱۲ بار نماینده مجلس، ۵ بار نماینده خبرگان انتخاب کردید و یعنی بیش از ۴۰ بار پای صندوق رای آمدید و سرنوشت خودتان را رقم زدید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام می‌خواهد انتخاباتی پرشور برگزار شود، تاکید کرد: مسئولان تند و تند صلاحیت‌ها را تائید نکنند و بهانه دست دشمن ندهند.
 
وی تصریح کرد: مردم ما در عمل نشان دادند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود پای نظام و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

کد خبر 1724026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha