حضور میلیونی زائران اربعین، نشان دهنده عمق نفوذ اسلام است

امام جمعه شیروان گفت: حضور میلیونی اقشار مختلف ملت ها در مسیر پیاده روی اربعین، نشان دهنده عمق نفوذ اسلام و گسترش آن در دوره کنونی است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن اشاره به پیام سیاسی اربعین اظهارکرد: در جریانات سال گذشته علاوه بر تحمیل هزینه های موجود، برکات خفیه ای نیز در بر داشت و مردم و ملت و قشر مذهبی ما در راه دفاع از انقلاب مطمئن تر شدند.

 وی خاطرنشان کرد: در هرجایی از این انقلاب مردم در میدان بودند دشمن عقب می کشد، فلذا خود مراقبتی باید از خود مردم ایجاد شود و تاکنون خداروشکر با آگاهی و بصیرتی که داشتند اجازه ورود دشمن را ندادند و همیشه توطئه های آنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: در هر کشور و مملکتی شاخصه ها و ارکان خوبی وجود دارد و در جمهوری اسلامی، اولین شاخصه و رکن، ولایت فقیه است و تاکنون مردم با پیروی از ولی فقیه و فرمایشات گوهربار ایشان توانستند موفقیت های خوبی را کسب و دست بیگانگان را از این مملکت کوتاه کنند.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: امروز مردم ایران متحد و یکپارچه هستند و همین اتحاد باعث شده تا غربی ها نتوانند به ایران تجاوز کنند و ضربه بزرگی به ایران اسلامی وارد کنند.

 حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: دومین شاخصه و رکن جمهوری اسلامی، مردم هستند، این مردم به صورت خودجوش از دهه های ابتدایی انقلاب تا کنون برای مقابله با فتنه ها در عرصه میدان قرار گرفتند.

وی اظهارکرد: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از سایر کشورها، برنامه ها و اهداف خود را پیش می برد و این موفقیتی است که بسیاری از کشورها از داشتن چنین نعمتی محروم هستند.

 

 

 

کد خبر 1724046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha