راه‌اندازی کمپین برای مرمت مسجد«اللد» در فلسطین اشغالی

فعالان فلسطینی کمپینی را برای بازسازی مسجد اللد در فلسطین اشغالی به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صفا، فعالان فلسطینی در شهر اللد واقع  در داخل اراضی فلسطین اشغالی، کمپینی برای بازسازی و مرمت مسجد جامع این شهر راه انداخته اند. این، دومین کمپین در نوع خود از ماه آگوست گذشته است.

سفیان ابو عیشه، فعال فلسطینی درباره این کمپین گفت: این کمپین ماه گذشته 20 هزار شیکل جمع آوری کرد و بازسازی ها آغاز شد و همه چیز همانطور که می خواهیم پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه این کمپین با ابتکار جوانان انجام می‌شود، گفت: برای بازسازی مسجد در یک روز پول مثلا هر جمعه پول جمع آوری می کنمی.

این فعال فلسطینی تاکید کرد:  در کمپین گذشته 36 هزار شیکل جمع آوری کردیم و کمپین امروز 50 هزار شیکل جمع آوری کرده است.

وی افزود: چیزی که این کمپین را متمایز می کند سهولت جمع آوری کمک های مردمی است و  یک فرد می تواند از خانه خود کمک کند و یا یک فرد خارج از اللد می تواند کمک های خود را به ما برساند.

سفیان ابوعیشه اظهار کرد: افرادی هستند که نمی توانند برای اهدای پول خود به مسجد برسند، این کمپین خود برای جمع آوری کمک اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این مسجد صدها سال است که وجود دارد و مرمت آن در حال انجام است تا آن را به حالت قبل برگردانند، نه برای تغییر ویژگی های آن، بلکه برای حفظ ویژگی های آن به همان شکلی که بوده است.

کد خبر 1724055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha