اعزام 90 نفر از اعضای کانون شهید اکبرزاده طبس به مشهد مقدس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس گفت: 90 نفر از اعضای کانون شهید اکبرزاده طبس طی یک اردوی زیارتی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به مشهدمقدس به همت این کانون اعزام می شوند.

سیدمحمد غلامی -مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن دهه پایانی ماه صفر برنامه های مختلفی توسط کانون شهید اکبرزاده طبس اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری هر شب به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن(ع) و  شهادت امام رضا(ع) طی دهه پایانی صفر در دستور کار این کانون قرار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در ادامه بیان کرد: طی این ایام بحث توزیع غذای گرم نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا 800 پرس غذای گرم بین عزادان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام توزیع خواهد شد.

غلامی با اشاره به اعزام اعضای کانون به مشهدمقدس گفت: 90 نفر از اعضای کانون طی یک اردوی زیارتی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به مشهدمقدس به همت این کانون اعزام می شوند.

وی در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم وداع با ماه محرم و صفر نیز در دستور کار کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس قرار دارد.

کد خبر 1724123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha