25 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

فلاحی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از 25 کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی امروز ظهر چهارشنبه (22 شهریور) در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: یک روز مانده به هفته دفاع مقدس به‌صورت کشوری جشنواره ملی تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد که سهم استان خراسان جنوبی از این برنامه سراسری 6 هزار پیشکسوت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در این مراسم تجلیل از 43 همسر پیشکسوت دفاع مقدس استان انجام خواهد شد و تجلیل از مابقی نیز در طی سال صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما متحدیم» آغاز می‌شود، ادامه داد: در هفته دفاع مقدس از 25 عنوان کتاب در استان رونمایی می‌شود.

فلاحی از برگزاری اجتماع جوانان مدافع گام دوم انقلاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، غباروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس، اجرای مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار و عملیات والفجر 9 دوران دفاع مقدس با همکاری سپاه به مدت یک هفته بازسازی می‌شود.

وی در پایان گفت: استان خراسان جنوبی نسبت به جمعیت‌اش با تقدیم 2 هزار شهید، چهار هزار و 167 جانباز ،240 آزاده و اعزام بیش از 28 هزار و 960 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در دفاع مقدس داشته است.

کد خبر 1724179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha