جمع آوری بیش از 5 میلیارد تومان در طرح احسان حسینی در ملایر

خراسانی گفت: مردم نوعدوست و خداجوی ملایر امسال در طرح احسان حسینی بیش از 5 میلیارد تومان کمکهای های نقدی و نذورات به نیازمندان و خانواده های زیر پوشش اهدا کردند

علی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، از شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همه ساله درایام ماه محرم و صفر طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد امام خمینی اجرا می‌شود گفت: امسال نیز این طرح  با هدف کمک به خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند اجرا شد.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افزود: در طرح احسان حسینی کمکهای نقدی و نذورات مردمی و خیران در قالب طرح بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت گوسفندی به صورت بسته بندی، توزیع غذای گرم و .. کمکهای نقدی به خانواده‌های زیر پوشش اهدا شد.

وی میزان کمکهای جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی را در طرح احسان حسینی حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این کمکها تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر در ادامه به ارائه کمک بالاعوض به خانواده‌های زیر پوشش شرکت کننده در سفر زیارتی کربلا در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: در این طرح 120 نفر ثبت نام کردند که با کمکهای کمیته امداد در پیاده روی اربعین حضور داشتند.

 وی اضافه کرد: طرح شوق زیارت نیز یکی از طرح های کمیته امداد افراد زیارت اولی است که امسال نیز 50 نفر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشن عاطفه ها در ملایر اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها از 15 مرداد ماه با استقرار پایگاه‌های جمع آوری در دفاترکمیته ، مراکز نیکوکاری و در هفته اخر شهریور ماه و هفته اول مهر ماه در سطح شهر، میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس  برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته در ملایر 850 میلیون تومان در جشن عاطفه ها  جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال این میزان به یک میلیارد و 450 میلیون تومان برسد.

 مدیر کمیته امداد ملایر افزود: همزمان با هفته اول مهر نیز زنگ جشن عاطفه ها در مدارس نواخته و 30 هزار پاکت جمع آوری نیز در مدارس برای کمک به دانش موزان نیازمند توزیع خواهد شد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 200  دانش آموز و 180 دانشجو زیر پوش کمیته امداد ملایر هستند.

کد خبر 1724184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha