نیت در عزاداری ها باید خالص باشد

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه در مراسمات عزاداری نیت را برای خدا خالص کنیم، گفت: در برگزاری مراسمات خلوص نیت بسیار مهم است، در این ایام باید تلاش شود جوانان و نوجوانان نسبت به اسلام آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هماهنگی 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه شهر پاتاوه با دعوت و مدیریت حجت الاسلام سیادت، حضور بخشدار و شورای اداری و مسئولان هیئت های مذهبی برگزار شد.


امام جمعه پاتاوه در نشست هیئت های مذهبی شهر پاتاوه  گفت: اربعین پدیده ­ای است که سیدالشهداء (ع)باحضور فراخواندن مردم آفریده و نعمت و توفیقی است که در یک مرحله تاریخی حرکت به سمت ظهور در اختیار جامعه مسلمین قرار گرفته است.


حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت با بیان اینکه در مراسمات عزاداری نیت را برای خدا خالص کنیم اظهار کرد: در برگزاری مراسمات خلوص نیت بسیار مهم است، در این ایام باید تلاش شود جوانان و نوجوانان نسبت به اسلام آگاه شوند.


  امام جمعه پاتاوه؛ به حضور پرشور بیش از ۲۲ میلیون نفر طبق گزارش عتبات  عالیات از سراسر دنیا با گرایش، نژاد، مذاهب و رنگ‌های مختلف که حدود چهار میلیون آن‌ها ایرانی بودند این حماسه بزرگ را خلق کردند گفت:بااینکه استکبار تا توانست با جنگ روانی و استفاده از عوامل بدبخت داخلی و رسانه‌های خارجی تبلیغ کرد که این جریان را کم‌رنگ کند تا مردم شرکت نکنند، اما مثل همیشه بخصوص جوانان در قالب‌های مختلف هیئت و گروه‌های جهادی و امثال این‌ها وارد عرصه شدند و بیشتر از سال گذشته بزرگ‌ترین راه‌پیمایی مردم جهان را شکل دادند.


 حجت الاسلام سیادت افزود:پیش از3۰  هیئت مذهبی در بخش پاتاوه  در برنامه های مذهبی حضور فعال دارند که درحال افزایش می باشند.


شهرام صفادوست، بخشدار پاتاوه با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر، از مدیران و مسئولان شهر بخش خواستار حضور فعال و پرشور در مراسمات دینی مذهبی و مناسبت های سال شد. 


مصوبات این نشست:
 برگزاری همایش پیاده روی  به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) سیاهپوش کردن سر درب ادارات شهر.                 
برگزاری مراسم عزاداری توسط هیت های مذهبی در شبهای شهادت وبرپایی چندین ایستگاه صلواتی وپخت غذای نذری توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بخش پاتاوه بود.

کد خبر 1724200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha