شعار « مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی »  برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این سازمان برای استقبال خوب و باشکوه از دانش آموزان ۱۳ منطقه کهگیلویه وبویراحمد در اول مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه شب گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمام تلاشمان را با کمک نوسازی مدارس بکار بستیم تا فضاهای آموزشی جدید اضافه شود، تجهیزات تکمیل و یا نوسازی و یا بازسازی شوند.

وی گفت: مشکلات تراکم دانش آموزی در شهرها بخصوص در بویراحمد جدی بوده چرا که ۶۷ درصد دانش آموزان استان درشهرها هستند  و ۳۲ درصد فضای آموزشی در شهرها می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۳۳ درصد دانش آموزان استان در روستاها هستند و ۶۸ درصد فضای آموزشی استان در روستاها قرار دارد و این نابرابری مشکلات عدیده ای را برای آموزش و پرورش استان ایجاد کرده است.

عزت خواه بیان کرد: اول مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ تعداد ۱۷۲ هزار دانش آموز در بیش از سه هزار فضای آموزشی سال تحصیلی را آغاز می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار دانش آموز کلاس اولی با شعار « مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی » در جشن شکوفه ها ۲۹ شهریور سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: سال تحصیلی و زنگ مدارس در روز اول مهر نواخته می شود.

کد خبر 1724229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha