پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه تشییع شد

پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار این شهر تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، شهریور پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، امام‌جمعه سردشت، باباخان اسکندری، فرماندار سردشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مرز کیله سردشت وارد کشور شدند.

در این آیین معنوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و آحاد مختلف مردم شهید پرور آذربایجان غربی به ویژه سردشت حضور دارند.

پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه تشییع شد

برای برگزاری این آیین که مردم شهیدپرور و قدرشناس ارومیه‌ در میدان انقلاب و محل آغازین مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس گرد آمده بودند، پیر و جوان، زن و مرد، و کودک و بزرگسال ‌به جهانیان اعلام کردند که ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان غربی همچنان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

این شهدا مربوط به عملیات‌های ستون رزمی در محوز بانه- سردشت در سال ۱۳۵۹، تک دشمن در سال ۱۳۶۲ در عملیات نصر ۷ در ارتفاعات دوپازا، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه دوپازا و همچنین شهدایی از مناطق دارساوین و دربندی خان عراق است و مربوط به لشکرهای ۶۴ ارومیه، لشکر ۲۸ کردستان، سپاه ارومیه، گردان جندالله و سپاه اصفهان هستند.

پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه تشییع شد

مراسم تشییع پیکر این شهیدان والامقام روز پنجشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تمهید شده و این آیین، ساعت ۹:۳۰ از میدان انقلاب ارومیه آغاز شد.

پس از تشییع، پیکر این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به سمت تهران بدرقه شدند.

پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه تشییع شد

کد خبر 1724241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha