اختتامیه فعالیت‌های تابستانی دارالقرآن‌های شهرستان مریوان برگزار شد

آئین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی دارالقرآن‌های شهرستان مریوان با تجلیل از قرآن‌آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان،  حجت ‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در این مراسم با قدردانی از زحمات همه مدیران و مربیان قرآنی گفت: تمام تلاش ما براین هست که بتوانیم حافظان و قاریان زیادی درسطح شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب هدایت، شفا و بشارت است، افزود: هرچه بیشتر به کتاب آسمانی تمسک و تقرب بجویم از آسیب‌های اجتماعی در امان خواهیم بود.

ورهرام بیان کرد: قرآن مجید تنها کتاب آسمانی در تاریخ است که در صحت و دقتش از نزول تا امروز تردید وجود ندارد و کتب آسمانی دیگری برای هدایت انسان‌ها نازل شده اما متأسفانه هیچ کدام با همان شکل نزول، امروز در اختیار افکار عمومی جهانیان نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان اضافه کرد: کتاب آسمانی قرآن کریم که شیعه و سنی همه محققین و پژوهشگران بر آن اتفاق دارند که کلمه‌ای بر آن افزوده و کاسته نشده است که انا له لحافظون؛ حافظ این قرآن طبق بیان خود قرآن مجید خداوند بزرگ است.

وی افزود: قرآن کتاب نور و هدایت است همان طور که گفته شد برخی از علوم به خاطر قرآن و به خاطر فهم بهتر قرآن یا حتی قرائت صحیح قرآن به وجود آمد، اما در کنار همه  دست‌اندرکاران و خادمان قرآن آنچه هدف اصلی ماست، انس قلوب جامعه با حقایق قرآن است.

حجت‌الاسلام ورهرام اضافه کرد: هدف نهایی اجرای مفاهیم قرآن در سراسر زندگی بشر است و انس عملی با قرآن فخر و افتخار همه ما محسوب می‌شود.

کد خبر 1724257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha