دوقطبی سازی مذهبی ماموریت دشمن در سیستان و بلوچستان|حرمت دهه آخر ماه صفر حفظ شود

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه دشمن به دنبال دوقطبی سازی مذهبی و قومیتی در سیستان و بلوچستان است، گفت: به فرموده رهبری مردم شریف این استان، فتنه دشمنان انقلاب اسلامی را باطل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های نمازجمعه امروز(۲۴ شهریور) در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران ضمن گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رابه تقوای الهی توصیه و دعوت می کنم.

وی با بیان اینکه فضای دهه پایانی ماه صفر باید همانند فضای دهه اول ماه محرم در جای جای این استان ولایتمدار باشد، افزود: حرمت ایام رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) باید بیش از پیش نگهداشته داشته شود باید فضاسازی متناسب با سالروز جانسوز رحلت رسول خدا(ص) را در شهر ها و روستاهای استان شاهدباشیم.

حجت الاسلام حسینی کارنامی به حرکت مذهبی و راهپیمایی مقدس مردم از ملیت های مختلف به ویژه ملت ایران اسلامی در ایام اربعین برای ادای احترام به مقام شامخ حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا اشاره کرد و گفت: دولت مردمی سیزدهم باید برای تقویت این حرکت مردمی بیش از پیش تلاش کند.

وی با اشاره به منویات رهبری درخصوص مردم سیستان  بلوچستان به ویژه اهل سنت شرق این استان، افزود: تصویری نادرستی از اهل سنت سیستان و بلوچستان به وسیله رسانه های بیگانه درحال مخابره شدن به دنیا است که درست نیست چرا که دشمن درصد ایجاد دوقطبی سازی مذهبی و قومیتی است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به بازگشایی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها برلزوم تقویت سطح علمی مراکز علمی و دانشگاه ها و اساتید و معلمان تاکید کرد و خواستار تامین معیشت اساتید و معالمان شد تا تمام وقت این جامعه فرهیخته مصروف تعلیم و تربیت آینده سازان کشور شود.

خطیب موقت جمعه ساری تاکید کرد:معلمان و اساتید باید بروز باشند و بهترین فنون را به دانش آموزان و دانشجویان بیاموزند.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی با اتکا به توان داخلی در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، نظامی، موشکی و ... اشاره کرد: گفت: ایران اسلامی در مرز دانش و تولید علم ۱۶ برابر رشد جهانی حرکت می‌کند و دشمن این پیشر فت را نمی‌تواند ببیند از این رو زمینه ساز ایجاد اغتشاش در کشور به بهانه هیا مختلف می شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه سالانه درختان زیادی براثر باران و حوادث طبیعی به زمین می‌افتند و هیچ برنامه‌ای برای بهره برداری از آن وجود ندارد، خواستار صیانت از جنگل های هیرکانی و جلوگیری از قاچاق چوب در این خطه از شمال کشور شد.

کد خبر 1724291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha