برپایی ایستگاه سلامت و کنترل فشارخون به همت جمعیت هلال احمر

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع)، ایستگاه سلامت و کنترل فشارخون توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان برپا شد.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این پایگاه از صبح روز گذشته جمعه ۲۴ شهریورماه در محل مصلی نمازجمعه امام خامنه ای شیروان برای سلامت شهروندان برپا شده و آماده هرگونه خدمات رسانی به عموم مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دو پایگاه خدمات رسان جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایام منتهی به ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امام رئوف علی بن موسی الرضا، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در قالب ارائه خدمات درمانی در موکب و مساجد مسیر زائرین پیاده امام رضا(ع) در ورودی غربی و شرقی شهرستان برپا شده بود.

نوروزی عنوان کرد: روزانه در هر پایگاه پنج نفر از امداگران جمعیت هلا احمر به زائران پیاده امام هشتم(ع) خدماتی درمانی و بشردوستانه ارائه می دادند که در مجموع از ۱۶ شهریورماه تاکنون بیش از ۷۰ نفر از اعضای سازمان به بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

 مدیر جمعیت هلال احمر شیروان اضافه کرد: حجم بالایی از خدمات در بخش های تزریقات، سرم، کنترل فشار و قندخون، ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، عمومی و داروساز، تکنیسن های فنی اورژانس و داروخانه، پرستاران در درمانگاه تخصصی هلال احمر استان ارائه شد.

نوروزی بیان کرد: با توجه به حضور پرشور زائران پیاده حرم رضوی از مسیر تردد خراسان شمالی که همه ساله در این ایام شاهد آن هستیم برای خدمات رسانی بهتربه آنان یک پست ویژه دایر شد و آمبولانس های هلال احمر در مسیر پیاده روی برای امداد در حوادث احتمالی با چراغ گردان مستقر بود.

 

کد خبر 1724344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha