توزیع بیش از دو هزار پُرس شله مشهدی

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع)، شب گذشته ۲۴ شهریورماه بیش از دو هزار پرس شله مشهدی توسط مرکز نهال مهربانی ها طبخ و توزیع شد.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان غذای گرم از صبح زود تا ابتدای شب با همت و کمک جوانان و عموم مردم طبخ شد و بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز خیریه برای دومین سال است که اقدام به پخت و توزیع شله مشهدی بین مستمندان و عزاداران حسینی می کند و تمام هزینه ها و مواد غذایی استفاده شده در این نذر از مردم جمع آوری می شود که استقبال خوبی از این طرح داشتند و سال های بعد هم انجام خواهد شد.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: پخت غذای نذری در فضا و محیطی باز انجام شد که مرد و زن، کوچک و بزرگ هر کدام گوشه ای از کار را انجام دادند و به خاطر عشق و ارادت به ائمه اهل بیت(ع) مشتاقانه خود پای کار بودند.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان اضافه کرد: از شروع مراسم اربعین تاکنون هر شب مساجد، حسینیه ها و تکایای این شهرستان به مناسبت ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا(ع) برنامه های دینی و مذهبی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه سینه زنی، نوحه خوانی و سخنرانی با پذیرایی شام داشتند.

کد خبر 1724349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha