موفقیت جذب کانون های مساجد، ارائه برنامه متناسب نسل جدید است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر گفت: نقطه عطف موفقیت جذب کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ارائه برنامه متناسب با علایق و نیازهای نسل جدید است.

فرامرز رادمنش در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان شاهین شهر فعالیت می کنند، اظهارداشت: در فصل تابستان این مراکز نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت داشتنند که بخش عمده ای با برگزاری کلاس های آموزشی و برنامه های فرهنگی و هنری میزبان جوانان و نوجوانان بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر افزود: یکی از فرصت های مهم فرهنگی و هنری در این منطقه فعالیت کانون های مساجد که نیازمند حمایت دولت و خیرین است.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و حتی شهرها با وجود همین مراکز رقم می خورد و مدیریت آن بر عهده جوانان قرار می گیرد.

رادمنش  با بیان اینکه باید خلاقیت در این مراکز مدنظر باشد، تصریح کرد: نقطه عطف موفقیت جذب کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ارائه برنامه متناسب با علایق و نیازهای نسل جدید است که در این شهرستان موضوع مورد توجه قرار دارد.

وی وجود معنویت مسجد برای اعتلای روح مخاطبین کانون های فرهنگی و هنری را مهم خواند و اذعان داشت: کمتر در مراکز فرهنگی و هنری و پایگاه های اوقات فراغت از چنین ظرفیتی بهره مند هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: تنوع فعالیت های کانون های مساجد پیش نیاز جذب افراد است چرا که مخاطبان با روحیه مختلف می توانند جذب بشوند.

کد خبر 1724398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha