سال 1403؛ پایان تنش آبی در نهبندان 

ایروانی گفت: تا پایان سال 1403 تنش آبی در شهرستان نهبندان نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ، ابوالفضل ایروانی شامگاه (26 شهریور) در یادواره شهدای استخرک بخش سرداران ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا علیه السلام، اظهار داشت: بعد از تشکیل حکومت توسط پیامبر اسلام (ص) در مدینه، مولفه های اصلی همانند کفر و حق مشخص بود لذا عدالت به راحتی استقرار پیدا کرد.

فرماندار نهبندان در ادامه گذری به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص عدالت زد و افزود: جریان نفوذ دوست ندارد اسلام پیشرفت کند، از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران، همه ظرفیت ها به کارگیری شد اما شاهد دست های پنهانی پشت پرده هستیم که جریان اسلام را به انحراف می کشانند.

وی افزود: تلخی هایی را دشمن از سال های گذشته تاکنون بر ما روا داشته است و برگزاری یادوراه ها یادآور این تلخی ها است تا دشمن را بشناسیم.

فرماندار نهبندان گفت: دولت سیزدهم به دنبال عدالت گستری است و تمام ظرفیت ها را در این راستا به کار گرفته است.

وی با اشاره به وسعت 26 هزار کیلومتری نهبندان، افزود: سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان مصوبات خوبی داشت و تا پایان سال 1403 تنش آبی در نهبندان نخواهیم داشت.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای آنتن دهی تلفن همراه بخش سرداران مصوبه داریم، گفت: اعتبارات خوبی به بخش سرداران اختصاص یافته است تا بتوانیم اقدامات توسعه ای را انجام دهیم.

ایروانی با اشاره به طرح توسعه نهبندان، گفت: این طرح 5 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که دو هزار و 700 میلیارد تومان آن برای جاده ها پیش بینی شده است.

وی افزود: این طرح هوشمدانه و با کمک مردم طراحی شده است؛ نهبندان، خاکریز اول منطقه است و رهبری هم بر توجه به شرق کشور تاکید دارند لذا مسئولان نظام هم باید متمرکز به این مناطق باشند.

فرماندار نهبندان گفت: مردم ثابت کرده اند که نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و ما هم وظیفه داریم به مردم و مطالبات آنها توجه کنیم. 

کد خبر 1724402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha