برگزاری سی امین اجلاس نماز با عنوان «نماز نسل نو»/ مدرسه و مسجد وظیفه آموزش فلسفه نماز را بر عهده دارند

زرهانی با اشاره به اینکه مدرسه و مسجد وظیفه آموزش فلسفه نماز را بر عهده دارند، گفت: این دو مرکز باید به خانواده در این مسیر کمک کنند و حضور روحانیت جهت اقامه نماز در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیداحمد زرهانی امروز (یکشنبه ۲۶ شهریور) در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندارگلستان گفت: با توجه به شرایط عمومی جامعه و صف آرایی دشمن، توجه به نماز ضروری است و نگاه افت شناسانانه الزامی است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات تولید محتوا در حوزه نماز است که با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه ها باید انجام شود، تاکید کرد: باید با شناخت تحولات در مهندسی محتوا سرمایه گذاری شود.

وی افزود: حکومت مبتنی بر عدل آخر الزمان از سوی ستاد اقامه نماز کشور پیگیری می شود و در این زمینه تولید محتوا می تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

زرهانی از برگزاری سی امین اجلاس نماز با عنوان «نماز نسل نو» با محوریت مسجد، مدرسه و دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: توجه به مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد باید با برنامه ریزی و سرمایه گذاری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه و مسجد وظیفه آموزش فلسفه نماز را بر عهده دارند، افزود: این دو مرکز باید به خانواده در این مسیر کمک کنند و حضور روحانیت جهت اقامه نماز در مدارس ضروری است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: سرمایه گذاری بر روی نماز جامعه را بیمه می کند.

کد خبر 1724438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha