صرفه جویی  روزانه 200 مگاوات برق در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در تابستان سال جاری به طور متوسط روزانه 200 مگاوات در حوزه کشاورزی، صنعتی، اداری و خانگی در استان مدیریت مصرف داشته ایم.

طاهر کیامهر،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  گفت: در تابستان سال جاری به طور متوسط روزانه 200 مگاوات در حوزه کشاورزی، صنعتی، اداری و خانگی در استان مدیریت مصرف داشته ایم.

وی بیان کرد: پیک بار در تابستان سال جاری به یکهزار و 246 مگاوات رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

کیامهر گفت: انرژی مصرفی تحویلی در تابستان امسال به 3113 مگاوات ساعت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.3 درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: انتظار می رود مشترکان استان در چند روز باقی مانده تابستان نیز با کاهش و اصلاح الگوی مصرف خود ما را در جهت اجرای طرح مدیریت مصرف برق کشور یاری رسانند.

گفتنی است؛ در ادامه فصل گرما همراهی برای کاهش یا حتی تثبیت مصرف برق در کشور و آذربایجان غربی ضروری است و باید بدانیم که در صورت تحقق نیافتن این امر، دچار خاموشی در این بخش خواهیم بود؛ امری که در صورت افزایش بسیار زیاد مصرف و هم خوانی نداشتن آن با تولید در زمان اوج، اجتناب ناپذیر خواهد بود.

کد خبر 1724452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha