پذیرش ۵۵۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از پذیرفته شدن ۵۵۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مسعود مطلبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:۵۵۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری در سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی کاشان پذیرش می شوند.

مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: نمره داوطلب برای پذیرش روزانه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته های دندان پزشکی ۱۰ هزار و ۱۶۰ و برای پزشکی ۹ هزار و ۶۶۰ می باشد.

وی افزود: همچنین، ۸۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، ۱۵ دانشجوی phd و ۴۲ دانشجوی دستیاری در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه پذیرفته می شوند.

دکتر مسعود مطلبی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۲۰۳ دانشجو در ۵۵ رشته مقطع در پنج دانشکده (پزشکی، پرستاری و مامائی، پیراپزشکی، بهداشت و دندانپزشکی) در حال تحصیل هستند.

وی یادآور شد: همچنین برنامه ریزی های لازم برای حضور دانشجویان در کلاس های درس و فضای آموزشی جدید پیش بینی شده است. لازم به ذکر است علاوه بر این، تعداد دانشجویان بین الملل و پردیس خودگران دانشگاه در ۱۵ مهرماه مشخص می شود.

کد خبر 1724487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha