تهیه و توزیع ۵۰ هزار سری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند گلستان

بابایی گفت: جشن عاطفه های امسال با پویش «ندای همدلی» و تهیه ۵۰ هزار سری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند استان گلستان برگزار می شود.

عیسی بابایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان گستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به امضای تفاهم نامه پویش تامین ۵۰ هزار سری بسته لوازم التحریر مدارس استان گلستان در جشن عاطفه های امسال، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، این نهاد در سال جاری تحصیلی جدید با توزیع ۵۰ هزار سری لوازم التحریر علاوه بر دانش آموزان تحت حمایت از سایر دانش آموزان نیازمند گلستانی حمایت می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا، جشن عاطفه های امسال با پویش «ندای همدلی» و تهیه ۵۰ هزار سری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

بابایی اظهارداشت: بر اساس این تفاهم نامه، ۱۰۰ هزار پاکت دانش آموزی از سوی اداره کل آموزش و پرورش بین مدارس سطح استان توزیع می شود و پس از جمع آوری کمک‌ها توسط مدیران آموزشگاه، در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها، گفت: مردم در روز (پنجشنبه ۳۰ شهریور) می توانند با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی شهرها نسبت به اهدای کمک های خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ برای کمک‌های غیرحضوری هموطنان به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1724551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha