کشوری که باورهای دینی، ملی و ارزش‌های خود را از دست دهد، بدون چون و چرا تسلیم دشمن می‌شود

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه کشوری که باورهای دینی، ملی و ارزش‌های خود را از دست دهد، بدون چون و چرا تسلیم دشمن می‌شود، گفت: باید حیله‌ها، ترفندها، نقشه‌ها و طرح‌های دشمن را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز (27 شهریور ماه) در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: امروز زندگی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بسیاری از تصمیمات ما بر اساس اطلاعاتی است که به طور مستقیم و یا هنرهای فضای مجازی به دست می‌آوریم و گاهی ناخودآگاه تحت تاثیر فضای مجازی نیز قرار می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: معمولاً برای ترویج یک مسئله فرهنگی و به اصطلاح تربیت فرهنگی دشمن به صورت خزنده و پنهان عمل می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی مسئله هجوم و حمله در راستای تعرض به حجاب، ارزش‌ها، باورهای دینی و انقلابی مردم به صورت مستقیم از طرف دشمن صورت می‌گیرد، مردم واکنش نشان می‌دهند ولی اگر بخواهند آرام آرام کاری انجام دهند که کسی متوجه ‌نشود، این کار از طریق جنگ نرم و فضای مجازی صورت می‌گیرد.

آیت الله حسین یادآور شد: هم اکنون پوشش‌ها، رفتارها و برخی حرف‌ها نشان می‌دهد که ما از این فضاهای مجازی که توسط رسانه‌های غربی مدیریت می‌شوند، تاثیرپذیری لازم را داریم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف دشمن، استکبار است که این کار در گذشته با لشکرکشی انجام می‌شد، ولی هم اکنون با استفاده از فضای مجازی و دیگر ابزارها در صدد تصرف افکار، اندیشه‌ها و باورهای ما هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه کشوری که باورهای دینی، ملی و ارزش‌های خود را از دست دهد، بدون چون و چرا تسلیم دشمن می‌شود، گفت: باید حیله‌ها، ترفندها، نقشه‌ها و طرح‌های دشمن را بشناسیم تا بتوانیم از ارزش‌های ملی، دینی، عزت و استقلال کشور دفاع کنیم.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمن یک لشکر مرموز به نام فضای مجازی دارد که متناسب با این هجمه ها، باید برنامه و تجهیزات لازم را داشته باشیم و از آنها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تخریب کار خطرناکی است که امروز در دستور کار دشمن قرار گرفته و در راستای تخریب باورها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام از آن استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: کارهای بسیار خوبی در فضای مجازی انجام می‌گیرد ولی باید بهتر و بیشتر از گذشته با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود فعالیت داشته باشیم.

آیت الله حسینی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان خلق کرده که به برکت آن حرکت‌های معنوی در جوامع رشد کرده و گرایش به اسلام و ارزش‌ها افزایش یافته و این موضوع باعث ترس دشمن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این انقلاب مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تقابل با دشمن استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: بسیاری از فعالیت‌های ما در فضای مجازی انجام می‌گیرد که باید علاوه بر پاکسازی محتوای ضد ارزشی و ملی، تولید محتوای ارزشمند و ایجاد علم، دانایی و آگاهی را در این فضا مد نظر داشته باشیم.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید سواد رسانه‌ای فرزندان این مرز و بوم را در فضای مجازی افزایش دهیم، تاکید کرد: هله هوله فضای مجازی جامعه را مریض و مسموم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید فعالیتی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد باعث افزایش معلومات افراد جامعه با تولید محتوای ارزشمند اسلامی و الهی شود.

کد خبر 1724571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha