اقتدار و امنیت کشور ثمره آزادی و خون شهداست

حجت الاسلام نجمی‌پور با تأکید بر اینکه اقتدار، پیشرفت و امنیت کشور ثمره استقلال و آزادی و خون شهداست، گفت: دشمن می‌خواهد نظام اسلامی تضعیف شود بنابراین همه ما برای تقویت نیروی انتظامی کشور تکلیف داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرا‎سان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور امروز دوشنبه (27 شهریور) در مراسم تشییع پیکر شهیدان فراجا در نهبندان اظهار کرد: اصلی‌ترین شعار انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است و آنچه دوست و دشمن بر آن اتفاق نظر دارند مسئله آزادی است البته هر فردی از نگاه خودش این کلمه را تعریف کرده است.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه تصور برخی افراد از آزادی این است که هر کاری خواستند انجام دهند، گفت: اما این وضعیت مساوی با بی‌بندوباری است که هدررفت سرمایه‌های اجتماعی و از بین رفتن امنیت را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اینکه معنای واقعی آزادی، رهایی از تسلط دشمنان و استکبار است و در این راه شهید هم می‌دهیم، تصریح کرد: اقتدار، پیشرفت و امنیت مهمترین ثمرات استقلال و آزادی از دیدگاه قرآن محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور ادامه داد: جمهوری اسلامی باید در سایه آزادی به قدرتی برسد که هیچ دشمنی توان ایستادگی در مقابل نیروهای مسلح کشور را نداشته باشد.

امام جمعه نهبندان  با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتدار جمهوری اسلامی، گفت: دشمن می‌خواهد نظام اسلامی تضعیف شود بنابراین همه ما برای تقویت نیروی انتظامی کشور تکلیف داریم.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی این سالیان برای به دست آوردن پیشرفت، اقتدار و امنیت هزینه‌های زیادی پرداخته و تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم شده است.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور متذکر شد: انقلاب اسلامی با سختی و تقدیم شهدای فراوان به دست ما رسیده لذا باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم صفورائی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست و نعمتی است که شناخته نمی‌شود گاهی ناشکری و کفران این نعمت هم وجود دارد، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت باشیم.

وی در پایان افزود: ۶ ماهه اول امسال ۵۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب شده تا مردم در امنیت باشند و امیدواریم راه و مسیر این شهدا ادامه یابد.

کد خبر 1724599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha