اختتامیه طرح انتظار یار محبوب در جیرفت برگزار شد

امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی مراسمی اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی مراسمی اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در این مراسم، گفت: طرح انتظار یار محبوب در واقع یک طرح آموزشی، معرفتی و ورزشی است که تابستان امسال با محوریت نماز و پرداختن به موضوع مهدویت در شهرهای جیرفت و جبالبارز شمالی اجرا شد.

مجری طرح انتظار یار محبوب در شهرستان جیرفت با بیان این که طرح انتظار یار محبوب ویژه نونهالان و نوجوانان برگزار شد، افزود: این طرح در شهر جیرفت طی ۶ مرحله اجرا شد و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مساجد پیامبر اعظم(ص)، امام علی (ع) و گلزار شهدای گمنام، آموزش عملی نماز، تبیین معارف نماز و مهدویت بخشی از برنامه های این طرح است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات آثار هنری با موضوعات نماز و امام مهدی(عج)، برگزاری مسابقه حفظ زیارت آل یاسین، نوشتن نامه ای به خدا و امام زمان (عج)،برگزاری آزمون های هفت گانه از جزوات آموزشی نماز و مهدویت،‌ قرائت میثاق نامه با امام زمان (عج)، کرسی تلاوت قرآن به نیت تعجیل در فرج امام مهدی (عج) بخش دیگری از برنامه هایی است که در راستای این طرح در جیرفت اجرا شد.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: در هر مرحله به نفرات برتر نیز جوایز فرهنگی، ورزشی و کارت هدیه اعطا شد و امروز نیز در این مراسم از ۱۸ نوجوان ممتاز طرح انتظار یار محبوب تجلیل می شود.

مجری طرح انتظار یار محبوب خاطرنشان کرد: جمعه آتی اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب شهر جبالبارز شمالی در حاشیه اقامه نماز جمعه در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

 گفتنی است؛ طرح انتظار یار محبوب یکی از طرح هایی است که توسط موسسه فرهنگی قرآنی حافظان قرآن سبزواران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از محل اعتبارات تبصره ۱۴ اجرا شد.

کد خبر 1724608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha