دانشگاه جنگ همواره مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کرده است

امیر ولیوند گفت:دانشجویان داخلی و خارجی و سازمان‌های کشوری و لشکری همواره پشتوانه دانشگاه جنگ بوده‌اند تا این دانشگاه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیر سرتیپ  حسین ولی‌وند زمانی رئیس دانشگاه جنگ و ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعی از حاضران این مراسم یادگاران دفاع مقدس و جمعی سفیران صلح هستند و کم هستند کسانی که همچون  امیر سیاری هم یادگار صلح و هم دفاع مقدس هستند.

رئیس دانشگاه جنگ و ستاد فرماندهی آجا گفت: دانشگاه جنگ به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه کشور، مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کرده است. دانشجویان داخلی و خارجی و سازمان‌های کشوری و لشکری همواره پشتوانه دانشگاه جنگ بوده‌اند تا این دانشگاه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب صلح و دفاع با حضورامیر دیادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امیر سرتیپ  حسین ولی‌وند زمانی  فرمانده دافوس ارتش،  پاشا تبریزیان  نماینده سازمان ملل،  اسلاو ومیر کوتون  نماینده وابستگان نظامی مقیم در تهران و جمعی از دانش‌آموختگان در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد.

کد خبر 1724639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha