هفته دفاع مقدس بیش از ۲ هزار برنامه در استان آذربایجان غربی اجرا می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت:هفته دفاع مقدس امسال ۲۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ وحیدی،  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، عصر امروز، ۲۷ شهریور ماه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان برگزار شد، گفت:هفته دفاع مقدس امسال ۲۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می شود. 

وی افزود: برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه در ۴۵ غرفه، پیاده سازی عملیات دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای نیروی هوایی، تجلیل از سربازان نمونه توسط نیروهای مسلح استان و غبارروبی مزار شهدا بخشی از برنامه های گرامیداشت این هفته در استان است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان ادامه داد:«ما متحدیم» شعار امسال در هفته دفاع است و از اهداف اصلی گرامیداشت این هفته، تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس و گرامیداشت منزلت خانواده های ایثارگران است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج اقتدار، عزت و ایثارگری ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس در طول ۴۳ سال انقلاب، همانند ستاره ای درخشان است که باید در این فرصت، عیار و تراز رزمندگان تبیین شود.

سرهنگ وحیدی گفت: در این ایام ماکت یکی از عملیات‌هایی که رزمندگان استان در آن شرکت داشتند اعم از عملیات کربلای پنج و بدر ساخته و به نمایش گذاشته خواهد شد.

 وی گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس دوران افتخار آفرینی است که باید این دوران بدون تحریف و اغراق تبیین شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس بیان کرد: همچنین آذربایجان‌غربی غربی ۲۷۵ فرمانده شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اس.

کد خبر 1724669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha