تولید هزار دقیقه برنامه در قرارگاه رسانه ای شبکه خاوران

شبکه خاوران در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر برای اولین با استقرار قرارگاه رسانه ای در کاظمین و مشهد مقدش بیش از هزار دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی برقرار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا آینه دار- مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی- امروز (28 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقرار قرارگاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی اربعین حسینی در کاظمین و دهه پایانی صفر در مشهد مقدس دو کار جدید و نو از سوی شبکه خاوران بود و برای اولین بار رقم خورد.

وی در ادامه گفت: در هفت روز استقرار قرارگاه رسانه‌ ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در کاظمین ۴۴ ارتباط زنده با بخش های مختلف شبکه خاوران در حوزه های سیما ، خبر و صدا برقرار شد و در هر ارتباط تلاش شد تا اقدامات مواکب استان خراسان جنوبی مستقر در سایت کاظمین انعکاس داده شود.

آینه دار افزود: در مدت حضور قرارگاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در کاظمین در کنار پخش ۴۲۰ دقیقه ارتباط زنده ۱۵ گزارش تولیدی نیز توسط خبرنگاران شبکه خاوران مستقر در قرارگاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در کاظمین تولید و پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین خاطر نشان کرد: بیش از 6 هزار و 400 دقیقه برنامه تولید ویژه اربعین حسینی از بخش های مختلف صدا و سیما و خبر شبکه خاوران به روی آنتن رفته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی با هدف انعکاس عزاداری ها هیئت های مذهبی و کاروان های پیاده استان خراسان جنوبی در مشهد مقدس هم برای اولین سال مستقر شد، گفت: در چهار روز استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس در 33 ارتباط زنده تصویری و رادیویی بیش از 627 دقیقه برنامه زنده در مشهد مقدس تولید و از شبکه خاوران پخش شده است.

آینه دار در پایان بیان کرد: از ابتدای پخش این برنامه تاکنون ۱۸ نفر از مسئولان هیئت های مذهبی و ائمه جمعه استان در این برنامه حضور یافتند و بیش از ۲۵ گزارش تولیدی از حضور هیئت های مذهبی و کاروان های زیارتی استان خراسان جنوبی در مشهد مقدس تولید و پخش شد.

کد خبر 1724693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha