کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در چهارمحال و بختیاری تاسیس می شود

مظاهری از تاسیس کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: خواهران باید با ورود به سامانه بچه های مسجد درخواست تاسیس کانون ویژه خواهران را ثبت کنند.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه خواهران در سطح استان باید با نظارت امام جماعت و هیئت امنا مسجد هر منطقه و محله باید درخواست خود را مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری خواهران در سامانه‌ بچه های مسجد به ثبت برسانند.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقابله با تهاجم فرهنگی و استفاده از ظرفیت خواهران در فعالیت های متنوع فرهنگی از اهداف راه اندازی کانون های فرهنگی هنری خواهران در سطح استان است.
وی تعداد کانون های فرهنگی هنری فعال در سطح استان را ۵۸۰ باب عنوان کرد و تصریح کرد: برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی حضور و همکاری در برگزاری برنامه های ملی مذهبی در طول سال از جمله برنامه ها و خدمات این کانون ها در سطح استان است.
مظاهری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری به پاتوق نوجوانان و جوانان در سطح استان تبدل شده است خاطرنشان کرد: هرساله تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان در سطح استان عضو کانون‌های مساجد می شوند.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: جذب جامعه نخبگانی خواهر به مساجد، کادرسازی خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و جذب و ساماندهی جوانان و نوجوانان مستعد و علاقمند خواهر در عرصه های مختلف به مساجد و تقویت فعالیت های فرهنگی هنری خواهران در مساجد و مهارت افزایی خواهران از دیگر اهداف تاسیس کانون های فرهنگی هنری خواهران است.
وی، کشف و پرورش خلاقیت های فرهنگی، هنری، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت خواهران در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی در مساجد، زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نوجوانان خواهر در عرصه کانون های فرهنگی، هنری، تقویت تعامل مسجد و خانواده به منظور ارتقای نقش بانوان  در تربیت دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی، حضور مؤثر خواهران در مقابله با تهدیدات فرهنگی و رسانه ای از دیگر اهداف تاسیس کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر 1724711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha