رفتار مدیریتی پیامبراسلام(ص) سرمشق متولیان امر در امور اداری و فرهنگی باشد

حجت الاسلام کمالی دهقان با اشاره به اهمیت تبیین رویدادهای ماه ربیع الاول گفت: رفتار مدیریتی پیامبراسلام(ص) سرمشق متولیان امر در امور اداری و فرهنگی باشد.

حجت الاسلام کمالی دهقان طی نشست هم اندیشی و هم افزایی ویژه برپایی برنامه های ربیع الاول که سه شنبه ۲۸ شهریور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ماه ربیع الاول اعیاد درخشان و شاخصی را در بر دارد که توجه به این مهم ظرفیت عظیم فرهنگی اثرگذار را جریان سازی می کند.  

مدیر امور مساجد استان البرز افزود: توجه به ارزش های دینی و ایمانی با رویکرد هم افزایی و کار فرهنگی اثرگذار در ماه ربیع که میلاد پیام اعظم اسلام(ص) در آن واقع شده است اهمیت اساسی دارد.  

به گفته وی، مساجد خاستگاه تحقق انقلاب اسلامی و شبکه ساز جریان محوری ایمانی است از این رو یکی به عنوان بستر جریان بخشی و تربیتی است به ویژه آنکه می توانیم با توجه به سیره رسول خدا(ص) در زمینه مدیریت رفتاری هدفمند در جامعه نگاه تبیینی داشته باشیم.  

وی توضیح داد: خودسازی و تربیت نفس مهمترین عنوان رفتار تربیتی مدیریتی پیامبر است که با توجه به سیره رسول خدا این مهم بیش از پیش خود را نشان می دهد.  

مدیر امور مساجد استان البرز با توجه به ارزش های دینی و ایمانی را مهمترین محور حرکت، پویایی و احیاء کارکردهای مساجد عنوان کرد و آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را طی این نشست برای برپایی هرچه بهتر اعیاد ربیع اعلام کرد.  

کد خبر 1724767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha