ابعاد مختلف انقلاب برای نسل جوان بازخوانی شود

افشارچی با تاکید بر اینکه امروز ضرورت تبیین ابعاد معرفتی انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان بسیار اهمیت دارد گفت: این موارد باید برای نسلی که آشنایی کافی از ابعاد معرفتی انقلاب اسلامی ندارند، بازخوانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان  امروز در دومین جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از مبانی فکری عظیمی برخوردار است و در این راستا باید گام‌های بلندی برای معرفی و تبیین این مبانی فکری برداشته شود.


وی با تاکید بر اینکه کم کاری در زمینه جهاد تبیین پذیرفته شده نیست، گفت: در حوزه تبیین ابعاد مختلف انقلاب و نیز معرفی آن به ویژه از سوی رسانه‌ها باید کار شود.

 
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز ضرورت تبیین ابعاد معرفتی انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: این موارد باید برای نسلی که آشنایی کافی از ابعاد معرفتی انقلاب اسلامی ندارند، بازخوانی شود.


افشارچی اضافه کرد: اگر در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قادر به ارائه برنامه نباشیم، دچار روزمرگی شده و این موضوع یک آفت به شمار می‌رود. 


امام جمعه زنجان نیز در سخنانی افزود: امروز با جنگ پیچیده دشمن علیه ملت ایران که همان جنگ ترکیبی است، مواجه هستیم. 


آیت الله خاتمی گفت: وقتی به ابعاد و خروجی جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که این نوعج نگ به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت است.

وی اضافه کرد: به هیچ وجه نباید در برابر اقدامات و دسیسه‌های دشمن عقب‌نشینی کنیم، عقب‌نشینی در این عرصه به معنای شکست در برابر دشمن است.

کد خبر 1724811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha