افتتاحیه کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان برگزار می شود

کنگره استانی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان با هزاران در سراسر شهرستان ها به مدت یکسال برگزار که افتتاحیه آن هفته دفاع مقدس امسال و اختتامیه آن ۲۵ آبانماه سال آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «مرتضی عمو مهدی» در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس و کنگره استانی شهدا اظهارداشت: برنامه ریزی برای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از یک سال گذشته آغاز شده که افتتاحیه آن هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: کنگره استانی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان با هزاران برنامه فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و ورزشی در سراسر شهرستان ها به مدت یکسال برگزار که افتتاحیه آن هفته دفاع مقدس امسال و اختتامیه آن ۲۵ آبانماه سال آینده است.

وی ادامه داد: ششم مهرماه همزمان با غبار روبی گلزار شهدای استان اصفهان افتتاحیه کنگره برگزار می شود که این مراسم با سخنرانی فرمانده بسیج مستضعفان و پخش در شهرستان های استان همراه خواهد بود.

عمو مهدی با بیان اینکه غبارروبی گلزار شهدای سراسر استان اصفهان به صورت هماهنگ انجام می شود، تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی ستاد مرکز استان و مفصل تر از گذشته اجرایی خواهد شد.

وی به اجرای بیش از ۱۰ هزار برنامه همزمان با کنگره شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، رونمایی از کتاب، تشیع پیکر شهید گمنام، تجلیل از ایثارگران و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ای از جمله عناوین این برنامه ها است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در طول این یکسال یادواره های شهدای روستا، شهر، محله و شهرستانی برگزار و در نهایت ۲۵ آبانماه اختتامیه آن با بزرگداشت ۲۴ هزار شهید استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی از اجرای طرح های اجتماعی و معیشتی همسو با دیگر برنامه های کنگره خبر داد و اظهارکرد: توزیع بسته های معیشتی، اعزام کاروان های جهادی و تجلیل از افراد دارای شاخصه های علمی و جهادی به یاد شهدا انجام می شود.

عمو مهدی خاطرنشان کرد: در این کنگره سهم همه اقشار و گروه های سنی دیده شده تا بیشتر با سیره و سلوک شهدا آشنا شوند و همه رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی در سرار استان اصفهان اجرا می شود و تنها متعلق به اصفهان نیست.

کد خبر 1724813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha