۱۵۰۰ برنامه در استان اصفهان برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان از اجرای ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهارداشت: هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی در سراسر استان اصفهان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: این برنامه ها ویژه گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیشکسوتان خواهد بود که متناسب با شرایط اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آغازین روز این هفته تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس صورت می گیرد، تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح و نمایش ظرفیت و توانمندی های نظامی یگان های مستقر در استان اصفهان روز جمعه برگزار می شود.

سرهنگ رضایی ادامه داد: تجلیل از یکصد هزار زن یادگار و نقش آفرین دوران دفاع مقدس از جمله همسران، دختران و خواهران شهدا، زنان پشتیبان و حامی رزمندگان دوران جنگ و پشت جبهه به عنوان یکی از برنامه های شاخص این هفته به حساب می آید.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور در خانه این زنان و یا به صورت جمعی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: دستگاه های اداری دیگر از جمله دفتر امور بانوان استانداری در این خصوص مشارکت و همکاری دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به تولیدات رسانه ای برای این هفته، خاطرنشان کرد: ۱۴ مستند برای این مناسبت آماده شده که از  رسانه استانی پخش خواهد شد.

وی ویژه برنامه شب های پرستاره در گلستان شهدای اصفهان، اجرای برنامه رزمی و فرهنگی، مانور و رزمایش های محلی و همچنین نشست های بصیرتی را از جمله برنام های این مناسبت اعلام کرد.

رضایی همچنین به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اشاره کرد و گفت: افتتاحیه این رویداد بزرگ همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می شود.

وی برپایی نمایشگاه، برگزاری رویداد و برنامه های فرهنگی در سراسر استان اصفهان همزمان با برگزاری این کنگره به یاد شهدا انجام شده و برنامه هایی متناسب با گروه سنی پیش بینی شده شهید شاخص برای هر فعالیت پیشنهاد خواهد شد.

کد خبر 1724815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha