توزیع 300 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کمیته امداد

بخشدار غلامان خراسان شمالی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، 300 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش خریداری و توزیع شد.

جواد جوانوش، بخشدار غلامان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به همت مرکز نیکوکاری بخش غلامان و با همکاری کانون مساجد استان، کمیته امداد و خیرین بین مددجویان و نیازمندان بخش غلامان تهیه و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: هر بسته لوازم التحریر به ارزش پنج میلیون ریال شامل دفتر، مداد، خودکار، تراش، کیف مدرسه و لوازم ضروری و مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان است که بین 300 دانش آموز تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

جوانوش عنوان کرد: با توجه به اینکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس برخی از والدین برای تامین نوشت افزار و سایر لوازم مورد نیاز تحصیل فرزندان خود دچار مشکلات خرید به خاطر افزایش هزینه هستند، خیرین و کمیته امداد با شناسایی آنان و توزیع لوازم التحریر کمک کوچکی می کند تا آینده سازان مملکت از تحصیل محروم نشوند.

 بخشدار غلامان خراسان شمالی بیان کرد: چنانچه اگر دانش آموز دیگری مشکلی در تحصیل داشته باشد با کمک دستگاه ها کمک خواهیم کرد تا بتوان زمینه آموزش و دغدغه آنان در این راستا برطرف شود، چراکه تربیت نیروهای انسانی در جامعه باید در اولویت قرار گیرد و موانع پیش روی آن برداشته و حل شود.

 شهرستان مرزی رازو جرگلان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و بخش غلامان به مرکزیت شهری به همین نام، یکی از بخش های سه گانه این شهرستان محسوب می شود.

کد خبر 1724829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha