219 هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی جدید به مدارس می روند

اسماعیلی از حضور ۱۹ هزار و ۸۵۱ دانش آموز کلاس اولی سر کلاس درس خبر داد و گفت: امسال ۲۱۹ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان مشغول تحصیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز همزمان با سراسر کشور در جشن شکوفه های از حضور ۱۹ هزار و ۸۵۱ دانش آموز کلاس اولی سر کلاس درس خبر داد و گفت: امسال ۲۱۹ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان مشغول تحصیل خواهند شد.

وی به نقش معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان سرمایه های کشوراشاره کرد و گفت: حضور معلمان با انگیزه با همراهی اولیا در مدرسه موجب اثرگذاری در تربیت آینده سازان کشور خواهد بود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، باید در حوزه مهارت آموزی مهارت‌های لازم به دانش آموزان آموزش داده شود و ارتقای تعلیم و تربیت استان با تلاش حوزه ستادی و مناطق ۱۴ گانه صورت گرفته است.

اسماعیلی تصریح کرد: دانش آموزان امانت های الهی هستند که به دستان معلمان سپرده شده اند و ما وظیفه داریم نه تنها این امانت را حفظ کنیم بلکه به لحاظ فرهنگی و تربیتی نیز آنها را پرورش داده و به پدر و مادرشان تحویل دهیم.

کد خبر 1724896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha