ملت ایران در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند

سردار کرمی، گفت: امروز عظمت و عزت ملت ایران را همه دنیا می بینند و مردم در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم «جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز» با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به این نظام اظهار کرد: همه شیاطین در تحمیل جنگ برای از بین بردن انقلاب اسلامی وارد عمل شدند.

وی مولفه های ناکامی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب را لطف خدا، وجود ولی فقیه و مردم حاضر در صحنه عنوان کرد و افزود: دشمنان امروز تلاش می کنند اختلاف ایجاد کنند، باید مراقب باشیم و انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تشریح عملیات های دوران مقدس خاطرنشان کرد: زیباترین صحنه ها از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است که ارتش و سپاه دوشادوش هم و در کنار هم در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن جانفشانی و جهاد کردند.

به گفته سردار کرمی، ملت ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستاد و این نعمت های امروز به برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان به دست آمده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز عظمت و عزت ملت ایران را همه دنیا می بینند و مردم در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

کد خبر 1724907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha