برگزاری نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نشست هم اندیشی برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور رئیس دانشگاه ، مسئول دفتر نهاد رهبری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از ائمه جماعات حوزه مدیریت این دانشگاه در سالن طبیب کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این نشست گفت: کار فرهنگی کاری بسیار دشوار و پیچیده است و متأسفانه در بیشتر مواقع به این امر اولویت داده نشده است و از نتایج آن مهاجرت بیش از چهارهزار پزشک و پرستار بوده است.

دکتر کورش ساکی، با توجه به اهمیت موضوع، بر لزوم برنامه ریزی جدی در زمینه امور فرهنگی تأکید کرد.

حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این نشست، به بیان نکاتی در ارتباط با لزوم برنامه ریزی فرهنگی در ابتدای سال تحصیلی در جهت عملکرد بهتر و اثرگزاری بیشتر تأکید کرد.

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه هم در این نشست، خواستار افزایش سطح مطالعات فرهنگی ائمه جماعات و توجه بیشتر به این امر شد و گفت: علاوه بر دانشجویان، لازم است با کل مجموعه دانشگاهی یعنی اساتید و کارکنان نیز ارتباط مؤثر در زمینه انجام امور فرهنگی برقرار کرد و با برگزاری دوره ها، اردوها و کارگاه های مختلف استعداد ویژه آنها شناسایی و مدیریت شود.

دکتر اعظم باقری افزود: با توجه به شعار امسال "ایران جوان بمان" برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اهمیت ویژه ای دارد و باید فرصت اظهار نظر به تمامی افراد داده شود.

 در ادامه جلسه ائمه جماعات دانشگاه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1724952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha