پرمشتری ترین آثار هنری بعد از پیروزی انقلاب، مربوط به دفاع مقدس هستند

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: پرمشتری ترین آثار هنری بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف از آثار هنری است که مربوط به دفاع مقدس در زمینه فیلم، سینما، کتاب، خاطره و داستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «رحم الله خواجه پور» امروز (29 شهریور ماه) در آئین تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرستان مارگون، اظهار کرد: جنگ تحمیلی را دشمن به خاطر خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ور شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلاب شد.

امام جمعه شهرستان مارگون در دیدار با جانبازان و رزمندگان شهرستان مارگون در مصلی امام رضا (ع) با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ هشت ساله ما را قوی‌تر کرد و اگر این جنگ هشت ساله نبود، این سرداران رشید، دلاورردان، مردان برجسته، جانبازان و سرافرازان که امروز برای کشور هر افتخار به ارمغان آورده‌اند، نشان داده نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه تصور شود هنر دفاع مقدس در جامعه ما مخاطب و طالب ندارد، این خطای بسیار بزرگی است .

پرمشتری ترین آثار هنری بعد از پیروزی انقلاب، مربوط به دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: پرمشتری ترین آثار هنری بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف از آثار هنری است که مربوط به دفاع مقدس در زمینه فیلم، سینما، کتاب، خاطره و داستان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون با اشاره به پیچیدگی مدیریت و فرماندهی جنگ در هشت سال دفاع مقدس، افزود:  مدیریت جنگ و فرماندهی جنگ هشت ساله دفاع مقدس کار بسیار سنگین و پیچیده‌ای بود که توسط جوان‌های انقلابی در بسیاری از بخش‌ها انجام می شد .

وی در پایان گفت: نباید از مسئله دفاع مقدس غافل شویم، چون با این جنگ انقلاب تنومند تر شده‌ است .

کد خبر 1725001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha