مزدوری برای بیگانه و نفس پرستی متناسب با دانشگاه و حوزه نیست

آیت الله عبادی با بیان اینکه مزدوری برای بیگانه و نفس پرستی متناسب با دانشگاه و حوزه نیست، گفت: اولویت تبیین با دانشگاه ها و حوزه های علمیه است و دانشگاه ها و حوزه ها باید در این جهت طرحی برای معرفی استعمار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۳۰ شهریور) در دیدار با جمعی از اساتید معارف دانشگاه های خراسان جنوبی اظهار داشت: همه مسئول هستیم که حقایق را کشف کنیم و مسئول فکر مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در اغتشاشات سال گذشته که حدود صد نفر به شهادت رسیدند عده ای ضربه اقتصادی ایجاد کردند و جان و مال مردم را از بین بردند و عده ای از آن جوانان تحت یک برنامه گردشگری به راهیان نور رفتند.

وی ادامه داد: این جوانان می گفتند که شما این حقایق و مسائل را می دانید و به ما منتقل نمی کنید و ما جوانان ابزار دشمن قرار می گیرم و نتیجه اش همین اغتشاشات می شود.

آیت الله عبادی در ادامه گفت: مسئولیت پذیرفتن با یک شرح اسم و ساعت کار اداری ادا نمی شود و چه طرحی داریم که این آگاهی ها را به کل مردم به خصوص جوانان و دانشجویان منتقل کنیم و کسانی که از هر منبعی دانش کسب می کنند شرط اولیه آنان این است که قیام به قسط داشته باشند چرا که اگر ترازوی آنان بر اساس عدالت نباشد جامعه فاسد می شود و مسئولیت کل جامعه به گردن آنان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: احساسات برای یک افترا سر به فلک کشید اما برای کسانی که به شهادت رسیدند هیچ احساساتی نبود و می خواهند آزادی را می خواهند از استعمارگران یاد بگیرند که ۵۰۰ سال دنیا را دزدیده اند.

وی با بیان اینکه تمام دنیا خراب طرح های استعماری است، ادامه داد: ۵۰۰ سال است که به کشورها حمله می کنند و همه اموال و فرهنگ و هویت آنان را غارت می کنند و با این همه جنایت می خواهند به ما آزادی و حقوق بشر یاد دهند و تا کی می خواهیم این ننگ بزرگ را یدک بکشیم.

آیت الله عبادی در ادامه عنوان کرد: برای آگاه سازی باید طرحی داشته باشید تا وقتی اسم از غرب و آزادی برده می شود ننگ آدم از این وحشی های ضدبشری بیاید و استعمار برای غارت دنیا دست به دروغ و تحریف و ظلم و آدم کشی می زنند و خودشان می گویند که ما برای مسلط شدن به دو طیف خائن و جاهل نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اولویت تبیین با دانشگاه ها و حوزه های علمیه است، افزود: تبیین بر همه واجب است و دانشگاه ها و حوزه ها باید در این جهت طرحی برای معرفی استعمار داشته باشد.

وی ادامه داد: منشا فساد، اروپا است و اروپایی ها بودن که ایالت متحده را بر روی قبر بومیان ساختند و میلیون ها نفر را در جنگ بین الملل کشتند و افعی هفتاد سر را به وجود آوردند و مقام منیت انسانیت را به بازی گرفته اند.

آیت الله عبادی بیان داشت: ما که مدعی هستیم برای نجات انسان چه کرده ایم و نمی توانیم برای فرزند خودمان حقایق را بیان کنیم و باید پایان نامه ها را به سمت این مسائل بیاورید تا تحقیق و آگاهی پیدا کنند و به جامعه آگاهی دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه یک دکور نیست، افزود: دانشگاه باید برای حل مشکلات طرح دهد و مسائل مختلف را برای مردم باز کنید و دست قدرت الهی این انقلاب را در مقابل انواع و اقسام ترورها و تحریم ها و غیره پیروز نگه داشته است.

وی عنوان کرد: امروز شکست در چهره دشمن پیدا شده و کارش تمام است و ما هم باید کار کنیم و منطق آن چیزی است که بیش از همه در دانشگاه و حوزه مطرح است و مزدوری برای بیگانه و نفس پرستی متناسب با دانشگاه و حوزه نیست و برای نجات جوانان و بعد نوع بشر باید تمدن اسلامی بیاید.

کد خبر 1725038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha