فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان اعلام شد

حجت الاسلام سید احمد حسینی از فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان(معرفی بهترین های سینما) خبر داد و گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی از فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان(معرفی بهترین های سینما) خبر داد و گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: ویژه‌ برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: سازمان سینمایی تلاش می‌کند ضمن تکریم سینماگران پیشکسوت با ایجاد فضای رقابتی درمهرماه، بهترین‌های سینمای ایران در رشته‌های مختلف را در سراسر کشور شناسایی، تجلیل و مورد حمایت قرار دهد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی ابراز کرد: از تمامی سینماگران جنوب کرمان دعوت می‌شود سوابق فعالیت‌های سینمایی خود ازجمله نسخه با کیفیت فیلم، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و جوایز کسب شده، قرارداد به همراه پروانه ساخت، پوستر و ... به دبیرخانه جشن مهر سینمای ایران تحویل دهند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی و هنری و پژوهش سینمایی و ... در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در قالب‌های فیلم بلند و کوتاه بهترین‌های استان را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آثاری مورد داوری قرار می‌گیرند که از فروردین ماه 1400 تا شهریورماه 1402 تولید شده باشند، بیان کرد: همچنین آثاری که در اولین جشن مهر سینمای ایران در سال 1401 شرکت کرده‌اند، امکان شرکت در این دوره را ندارند. 

حجت الاسلام حسینی مهلت تحویل آثار را ۵ مهرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی جیرفت میدان انقلاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معاونت امور هنری و سینمایی تحویل دهند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه اختتامیه 9مهرماه 1402در محل سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تماس: 03443318116 داخلی 123 تماس بگیرند.

کد خبر 1725075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha