مردم مصر و تونس با تأسی از انقلاب اسلامی علیه دولت های خود به پا خاسته اند

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به وقایع اخیر در برخی کشورهای اسلامی، گفت: مردم مصر و تونس با تأسی از انقلاب اسلامی علیه دولت های مستکبر به پا خاسته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شب گذشته(15 بهمن) در دیدار با خانواده های معظم شهدا و آزادگان، گفت: ملت های مسلمان جهان به خصوص مصر و تونس، امروز با تأسی از انقلاب اسلامی، با همان روحیه ملت ایران در دوران انقلاب، به پا خاسته و در برابر دولت های خود ایستادگی می کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای در جهان برخوردار است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با استقامت و پایداری ملت ما توانست به پیروزی برسد و بدون هیچ گونه انحرافی در اهداف خود، در حال گسترش به دیگر کشورهاست.

 

آیت الله جزایری، افزود: ما انواع تحریم ها و مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته ایم و با پافشاری و مقاومت در اصول اساسی ما، اسلام در حال جهانی شدن است و امیدواریم انقلاب هایی که امروز شروع شدند همانند ملت ایران مقاومت کرده و راه را تا سرحد پیروزی ادامه دهند.

 

در ادامه حجت الاسلام محمد صادق عظیمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، طی سخنانی گزارشی از عملکرد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ارائه داد و همچنین عبدالعزیز عچرش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خورستان نیز به تبیین و تشریح اهداف شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرداخت و بر ضرورت ادامه یافتن مسیر و راه آنها تأکید کرد.

 

لازم به ذکر است، در پایان از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی تجلیل شد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 17251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha