تلاش ۴۷ سازمان صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد الاقصی

رژیم اشغالگر یک جنبش صهیونیستی دیگر برای اجرای پروژه یهودی سازی مسجد الاقصی به زودی راه اندازی می کند تا تعداد سازمان‌ها و موسسات افراطی فعال در این زمینه به ۴۷ سازمان برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرساله نت، رژیم صهیونیستی برای اعلام راه اندازی جنبش صهیونیستی «فرزندان کوه موریا» آماده می شوند تا تعداد موسسات افراطی در زمینه یهودی سازی مسجد الاقصی و تغییرواقعیت به ۴۷ سازمان برسد. این سازمان‌ها زیر نظر "اتحادیه سازمان‌ها معبد" است.

اولین فعالیت این جنبش افراطی جدید برگزاری تظاهرات درمقابل منزل «ایتامار بن گویر» وزیر افراطی امنیت ملی اسرائیل برای درخواست مجوز به شهرک نشینان برای انجام کامل آداب تلمودی به طور علنی در مسجد الاقصی خواهد بود.

گروه‌های افراطی صهیونیستی، کمپین‌های سازمان یافته‌ای را برای سیطره مکانی و زمانی بر مسجد الاقصی رهبری می کنند.

در همین حال، سه عضو حزب لیکود با همکاری سازمان افراطی «بدینو» که به یورش به مسجدالاقصی تشویق می کند و به یهودیان اجازه انجام مناسک در این مسجد را می دهد، لابی آزادی یهودی را داخل کنست تشکیل دادند.

گروه‌های افراطی یهودی، بسیج کردن شهرک نشینان برای اجرای یورش‌های بیشت به مسجد الاقصی در طول تعطیلات یهودی که از چند روز پیش آغاز شده و تا نیمه اکتبر به طول می انجامد، ادامه می دهند.

یورش‌های گسترده صهیونیست‌ها از روز یکشنبه گذشته آغاز شد که شامل انجام مناسک تلمودی و توراتی و دمیدن شیپور و پوشیدن لباس خاخام است که بخشی از جنگ مذهبی با مسجد الاقصی و شهر قدس به شمار می آید.

گروه‌های افراطی از اعیاد یهودی برای انجام مناسک تلمودی و توراتی در مسجد الاقصی سوء استفاده می کنند تا پروژه یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را انجام دهند.

کد خبر 1725122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha